General Atlantic-ը գնում է SoftBank-ի 15% բաժնեմասը կրթական տեխնոլոգիա Kahoot-ում, որն այժմ գնահատվում է մոտ 152 մլն դոլար՝ ընդդեմ 2 տարի առաջ 215 մլն դոլար արժողությամբ SoftBank-ի

SoftBank-ի նահանջը իր անցյալի ներդրումային առատությունից շարունակվում է արագ տեմպերով: Այսօր առավոտյան Kahoot-ը՝ նորվեգական ստարտափը, որը մարդկանց համար հանրաճանաչ հարթակ է տրամադրում կրթության վրա հիմնված խաղեր ստեղծելու և օգտագործելու համար, հայտարարեց, որ General Atlantic-ը գնում է SoftBank-ի ամբողջ 15% բաժնեմասը ընկերությունում: SoftBank-ը դուրս է գալիս վնասով: Ընկերությունը վերջին մի քանի տարիների ընթացքում ընկերությունում ներդրել է առնվազն 215 միլիոն դոլար: Այնուամենայնիվ, Kahoot-ի ներկայիս շուկայական կապիտալի 15%-ը (10,415 միլիարդ նորվեգական կրոն) կազմում է մոտ 152 միլիոն դոլար (1,562,250,000 NOK):

Սա կարծես բոլորովին երկրորդական փուլ լինի. գնման հետ մեկտեղ նոր ներդրում չի գա: «Kahoot-ը նախատեսում է համագործակցել General Atlantic-ի հետ՝ արագացնելու հետագա աճի նախաձեռնությունները, խթանելու նորարարությունը և ընդլայնելու իր համաշխարհային հետքը տներում, դպրոցներում և կորպորացիաներում», – ընկերությունը ասել է հայտարարության մեջ։

Այնուամենայնիվ, գործարքը տեղի է ունենում այն ​​ժամանակ, երբ Kahoot-ը, ինչպես շատ այլ տեխնոլոգիական ընկերություններ, շարունակում է զգալ տեխնոլոգիական բաժնետոմսերի և ավելի լայն տեխնոլոգիական շուկայի ընդհանուր անկումը: Մեկ տարի առաջ նրա բաժնետոմսերը Օսլոյի ֆոնդային բորսայում վաճառվում էին 70,25 NOK-ով: Դրանք այժմ արժեն ընդամենը 22,77 NOK: Եվ դա տեղի է ունենում գրեթե 27% աճով, որը Kahoot-ն ուներ այս առավոտ ներդրումների/օտարման մասին լուրերով:

https://miro.medium.com/max/1200/0*6qgDZ7rslg2NnByB

Միևնույն ժամանակ, SoftBank-ը եղել է տաք ջրի մեջ՝ բախվելով մեծ կորուստների Vision Fund ներդրումային մեքենաների հետ կապված ավելի լայն տեխնոլոգիական արդյունաբերության թուլացման հետևանքով: Օգոստոսին Vision Fund I-ը զեկուցեց ավելի քան 17 միլիարդ դոլարի վնաս ընդամենը մեկ եռամսյակում (1-ին եռամսյակ): Հաղորդվում է, որ Vision Fund 2-ի արժեքը մոտ 19%-ով նվազել է մինչ այժմ ներդրված միջոցների համեմատ: Աշխատակիցների կրճատումների և գործադիրի մեծ փոփոխությունների ֆոնին, ուրեմն, զարմանալի չէ, որ այն այժմ ցրում է բաժնետոմսերը, որոնք թերակատարում են: (Այն դեռ աշխատում է Vision Fund 3-ի վրա, այնպես որ երբեք մի ասեք մեռնել տեխնոլոգիաների աշխարհում):

«Մենք շատ երախտապարտ ենք SoftBank-ին վերջին երկու տարիների համագործակցության համար: Որպես Kahoot! շարունակելու ենք իրականացնել առաքելությունը՝ բարելավելու ողջ կյանքի ընթացքում ուսուցումը` ստեղծելով առաջատար գլոբալ ուսուցման և ներգրավվածության հարթակ, մենք ոգևորված ենք General Atlantic-ի պես կարող գործընկեր ավելացնելու համար», – ասվում է Kahoot-ի գործադիր տնօրեն Էյլերտ Հանոայի հայտարարության մեջ: «GA-ի թիմը բերում է խորը փորձ գլոբալ կրթական տեխնոլոգիաների և ծրագրային ապահովման բիզնեսների ընդլայնման և շուկայի առաջատարներին երկարաժամկետ հաջողության հասնելու համար, և մենք անհամբեր սպասում ենք մեր հաջորդ փուլին՝ ուսուցման էկոհամակարգն ամբողջ աշխարհում հզորացնելու համար»:

«Մենք հավատում ենք, որ Kahoot-ն ունի զգալի ներուժ հետագա աճի համար, քանի որ թվային ուսուցման լուծումները շարունակում են ընդունվել իր աշխատավայրում, դպրոցում և տնային շուկաներում», – ավելացրեց Քրիս Քոլկինը՝ General Atlantic-ի EMEA-ի գործադիր տնօրեն և տեխնոլոգիայի ղեկավարը: «Իր շատ սիրված ապրանքանիշի, արտադրանքի վրա կենտրոնացած մոտեցման և ներգրավված գլոբալ օգտագործողների բազայի շնորհիվ Kahoot-ը լավ դիրքավորված է մասշտաբի համար, և մենք ակնկալում ենք աջակցել Eilert-ին և ամբողջական Kahoot! թիմին գալիք տարիներին, քանի որ նրանք հասնում և ներգրավում են ավելի շատ օգտվողների ամբողջ աշխարհում»: General Atlantic-ը և SoftBank-ը նախկինում համագործակցել են բազմաթիվ գործարքների շուրջ, այնպես որ ակնհայտորեն արդեն գոյություն ուներ հարաբերություններ երկուսի միջև, և դա կարող է դերակատարում ունենալ նաև այստեղ:

Արդար լինելու համար, քանի որ SB Northstar-ը (SoftBank Group հիմնադրամը, որը ներդրում է կատարում) իր առաջին ներդրումը կատարեց Kahoot-ում գրեթե երկու տարի առաջ՝ 2020 թվականի հոկտեմբերին, Kahoot-ը շատ է աճել: Այն ժամանակ ուներ 1,3 միլիարդ օգտատեր («մասնակից խաղացողներ»), այժմ այդ թիվը 8 միլիարդ է։

Այն, ինչ սկսվեց որպես «YouTube կրթության համար» ոճի մոդել (մեծ շեշտադրում օգտատերերի կողմից ստեղծված բովանդակության վրա և ձեր ստեղծածը ձեզ կամ ձեր սեփական ուսումնական խմբի համար օգտագործելու միջոց, ինչպես նաև ուրիշների պատրաստած նյութերը ներթափանցելու և օգտագործելու եղանակը) ստացվեց ավելի խորը դիվերսիֆիկացնել դեպի ձեռնարկություն և ավելին: Այն այսօր ասաց, որ Kahoot!-ը Աշխատանքում օգտագործվում է Fortune 500 ընկերությունների 97%-ում՝ կորպորատիվ ուսուցման և ներգրավման համար, և որ Kahoot!-ը Դպրոցում օգտագործվում է մոտավորապես 9 միլիոն ուսուցիչների կողմից դասարանում: Եվ Kahoot!-ը Տանը և Գիտության մեջ ունի ավելի քան 18 միլիոն օգտատեր՝ որպես «տանը խաղացված ուսուցման լուծում»:

Իրոք, ընկերությունը մեծացել է COVID-19 համաճարակի ժամանակ՝ կրկնապատկելով լինելով այն հարթակներից մեկը, որը կօգնի լրացնել զվարճանքի և ներգրավվածության բացը ուսանողների համար, ովքեր այլևս դասասենյակներում չէին: և նույնը հեռավոր աշխատողների համար՝ որպես թիմ կառուցելու միջոց և ավելին:

Բայց ինչպես շատ ընկերությունների դեպքում, որոնք շուկայական պայմանների պատճառով գտել են բիզնեսի փուչիկ, այժմ, քանի որ ավելի շատ մարդիկ վերադառնում են գրասենյակ, ուսանողները վերադառնում են դասարան, և, ընդհանուր առմամբ, բյուջեները սանձվում են ներկայիս տնտեսական միջավայրում, դա իր ազդեցությունը կունենա Kahoot-ի վրա նույնպես:

Հոդվածը կարող եք գտնել այստեղ :

Հեղինակ՝ Սոնա Ավագյան