Google-ը ներկայացնում է Play Store-ում կարծիքներ հրապարակելու նոր քաղաքականություն

 Ամերիկյան Google կորպորացիան ներկայացրել է Play Store թվային խանութում արձագանքների հրապարակման նոր քաղաքականությունը: Այս միջոցը նախատեսում է հավելվածների վարկանիշների և ակնարկների մոդերացիա մինչև 24 ժամ ՝ դրանք ուղարկելու պահից ։ Այսպիսով, Google-ը մտադիր է կանխել կասկածելի կարծիքների հրապարակումը ։

 Google – ը ձգտում է թվային խանութում գնահատել հնարավորինս հավաստի: Ուղարկված արձագանքների Հրապարակումը հետաձգվելու է մոտ 24 ժամ, նախքան դրանք հանրամատչելի կդառնան ։

 Կասկածելի գնահատականներն ու ակնարկները ավտոմատ կերպով հայտնաբերելու համար ընկերությունը ուշացում է ներկայացնում, ասել է ցանցի ազդարար Միշալ Ռահմանը: Կարծիքները միայն կթաքցվեն հանրությունից, սակայն դրանք տեսանելի կլինեն մշակողների համար:

 Play Store-ի նոր քաղաքականությունը կոչված է նվազեցնել առցանց արտադրանքի մասին կեղծ կարծիքների տարածումը: Անցյալ տարի Մեծ Բրիտանիայի մրցակցության և շուկաների վարչությունը հետաքննություն էր սկսել Google-ի և Amazon-ի դեմ: Կարգավորիչը մտադիր է պարզել, թե արդյոք ՏՏ ընկերությունները բավարար են արել իրենց հարթակներում կեղծ կարծիքների դեմ պայքարելու համար:

 Կեղծ ակնարկներ և վարկանիշները վերջին տարիներին զգալի խնդիր են դարձել կիրառման մշակողների համար, քանի որ բացասական գնահատականները ուղղակիորեն ազդում են ծրագրային ապահովման հանրաճանաչության վրա:

 Պլատֆորմի կանոնները նախատեսում են, որ կարծիքները պետք է արտացոլեն օգտագործողների փոխազդեցությունները բովանդակության կամ ծառայությունների հետ: Սակայն Play Store-ի որոշ օգտատերերի գնահատականները որոշ դեպքերում կապված չեն դիտարկվող հավելվածների հետ ։

 Google-ը նաև զգուշացնում է օգտատերերին միևնույն ակնարկը մի քանի անգամ չհրապարակելու կամ տարբեր հաշիվներից նույն բովանդակությունը չվերանայելու վերաբերյալ:

Հեղինակ՝ Թամարա Կատվալյան